Massage - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van hedwig verkuil - WaarBenJij.nu Massage - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van hedwig verkuil - WaarBenJij.nu

Massage

Blijf op de hoogte en volg hedwig

05 November 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Net een stevige massage gehad door een tengere Vietnamese dame. Ze klom over de smalle massagetafel als of ze een akrobaat was. Na een warme dag onweert het weer, maar we hebben een prachtige fietstocht gemaakt. We reden door een oerwoudachtig gebied, op een smal van betonplaten fietspad, er waren bananenbomen, palmen, huizen van riet en golfplaat en soms van huizen van beter materiaal. Bijna iedereen reageert ons hello of ze roepen hetzelf. Dikke pret als we in jun taal groeten, dan breekt er een lach door!! Ik heb genoten van deze tocht. We reden ook door kleine dorpjes met marktjes en jawel, een dorps-downer!!als het lukt komt er een foto. Helemaal lekker geluncht, daarna nog een minder leuk stukje gefietst, maar de beloning is een hotel met zwembad en de mogelijkheid tot massage.

• 05 November 2014 - 12:05

Luuk:

Mooi!!
    het lukt dus. genieten maar!

• 05 November 2014 - 12:05

Jet:

Heyyyy goed leuk nieuws, fijn dat je t naar de zin hebt, en.....dat dit reisverslag t doet, hoera.
    Meid geniet van alles om je heen, tis zo bijzonder daar knufjet

• 05 November 2014 - 12:58

Janthy:

Geweldig, het is dus genieten. En je laat ons ook meegenieten. Prachtig de foto van de dorps downer, je hebt hem natuurlijk wel in het vietnamees om zijn toestemming gevraagd....? Big smile. Veel plezier de komende dagen.

• 05 November 2014 - 13:03

Olga:

Ha Hedwig, heel erg leuk om je verslagjes te lezen! En zo mee te genieten. Volgens mij is het bij jou 6 uur later, dus nu al 19 uur. Wat een schatje op de foto. Ook groetjes van Frank. Liefs, Olga.

• 05 November 2014 - 13:20

Yanna:

Wat leuk!
    En wat een geweldige foto idd, je zou toch zo afreizen naar Vietnam.
    groetjes, Yanna

• 05 November 2014 - 15:13

Francien:

Goed hé! Zijn je reisgenoten ook een beetje leuk? En ja, dat groeten in de eigen taal werkt altijd goed en in sommige landen wachten de inwoners totdat de buitenlanders groeten voordat zij zelf wat zeggen. Dan lijkt het of ze stug zijn, maar het is een soort beleefdheid. Ik weet niet of dat bij jou daar ook zo is, maar het groeten werkt wel, leuk die contacten met handen en voeten.
    Laat je lekker masseren en dan weer fietsen.
    Groeten, Francien

• 05 November 2014 - 18:32

Christine:

Ha Hedwig,
    Wat leuk om je berichtjes te lezen en je zo een beetje te volgen in Vietnam!
    Geniet ervan ,en ik kijk uit naar het volgende berichtje.
    liefs en groetjes,
    Chris.