Voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van hedwig verkuil - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van hedwig verkuil - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Hedwig Verkuil

Blijf op de hoogte en volg hedwig

28 Oktober 2014 | Nederland, Utrecht

Vanavond deze site aangemaakt met behulp van Luuk, dit bericht is een test om te kijken of alles goed gedaan is. Ik heb jullie e-mailadres ongevraagd ingevuld, als je er af wilt omdat je geen berichten wilt ontvangen, dan hoor ik dat wel of misschien kun je het zelf blokkeren. Sanne en Anoeska, ik vind het leuk om jullie ook de berichtjes te laten lezen, maar ik wil niets over het werk horen, alsjeblieft!!

Ben druk bezig met alle voorbereidingen. Steeds opnieuw bedenk ik dingen die ik nog moet doen of niet moet vergeten of had moeten doen. Bedacht me gisteren dat ik niets heb gelezen over Cambodja, helemaal niet meer aan gedacht, mijn focus ligt echt op Vietnam. Ik ben blij als straks alles in de tas zit en ik op weg kan gaan, eindelijk!!
Van 4 mensen reactie gehad op mijn mail aan reisgenoten om elkaar voor we het vliegtuig ingaan te ontmoeten, ze staan er positief tegen over. Fijn, om wat 'bekende' gezichten te hebben in het vliegtuig.

  • 29 Oktober 2014 - 12:03

    Olga:

    ik heb je bericht ontvangen, dus het werkt. Heel leuk om straks over je reis te lezen. Nog veel sterkte met voorbereiden. groetjes, Olga.

  • 29 Oktober 2014 - 12:34

    Suzan:

    hoi hedwig

    leuk joh, dit. wanneer ga je ? alvast een hele mooie reis gewenst ! ga je volgen xx suzan.

  • 29 Oktober 2014 - 15:55

    Saskia:

    werkt idd prima, deze reisverslag site! ik kom je nog even dag zeggen en heel erg veel plezier wensen :)

  • 30 Oktober 2014 - 23:00

    Hedwig Verkuil:

    vanavond de app op mijn telefoon gezet. Was natuurlijk weer mijn wachtwoord vergeten, maar gelukkig had ik het zo vaak fout gedaan, dat ik een nieuwe moest verzinnen. k wordt gek van al die wachtwoorden.
    Alles staat klaar, nog even een nachtje slapen en dan gaat het van start. Spannend!! vandaag allemaal lieve appjes, berichtjes gekregen, me sussie kwam lang en met Don geluncht. Ook de jongens waren weer onmisbaar in de ondersteuning. allemaal dank hiervoor!! Ik ga gewoon vaker op vakantie, iedereen is dan lief voor me :-)

  • 30 Oktober 2014 - 23:01

    Hedwig Verkuil:

    p.s. willen jullie me niet liken voor op facebook, dat weet straks half nederland dat ik niet thuis ben en dat vind ik geen prettige gedachte!!

  • 31 Oktober 2014 - 16:22

    Henriette:

    hey hadewijn, op dit moment zweef je in de lucht naar vietnam.
    leuk om via deze site te lezen hoe je vakantie eruit ziet, doeii

  • 01 November 2014 - 20:28

    Luuk:

    Hedwig stuurde me een sms waarin ze meldde dat er iets fout is gegaan op deze site waardoor het niet lukt berichten te plaatsen.
    Ze heeft mij gevraagd om af en toe namens haar berichten te plaatsen. Dat wil ik wel.
    Dus wachten we maar even af.
    Luu

  • 01 November 2014 - 20:33

    Luuk:

    Ze is dus goed aangekomen., en gaat over 2 uur al op staan( 6.30 lokale tijd)
    Luuk

  • 02 November 2014 - 19:49

    Henriette:

    hey hadewijn, morgen voor t eerst op de fiets, wat spannend allemaal.
    beetje leuke mensen in de groep?? hoop dat je fiets t goed doet :)
    we horen graag van je, dag hoor..........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 November 2014

Pnom Pen

14 November 2014

Cambodja

08 November 2014

Onderweg

05 November 2014

Rare zin

05 November 2014

Regen
hedwig

mag iedereen zelf bedenken

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 2608

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: